Alla inlägg under februari 2014

Av Jonna - 24 februari 2014 00:54

 


Gårdagskvällens teckning i all sin prakt! Jag gjorde mig en fri tolkning av en eventuell diskussion mellan två män över lite alkohol. Jag antar att jag målar med en ganska fördömande inställning till det manliga könet i allmänhet och sex som fenomen i synnerhet. Så snävt av mig.

Av Jonna - 23 februari 2014 13:09

 


Webbkameran gör inte mina blåmärken rättvisa, men som synes så är underarmen lite missfärgad. Mina misstankar riktas skarpt till gymmet och dessa förbannade jävla armpass. Att lyfta skivstång är farligt!!!




Över och ut

Av Jonna - 22 februari 2014 16:51

 

Japp, en gubbteckning är under konstruktion och inom räckhåll har jag också både pannkakor och cola! 



Över och ut

Av Jonna - 16 februari 2014 13:13

Plugg hade jag tänkt ägna dagen åt. Läsa vetenskapliga artiklar och engagera mig i den kommande tentan och så vidare. Men helt ärligt nu, det är vinter-os och Sveriges skidlandslag är helt löjligt bra! Läsa artiklar och plugga till tentor kan göra en annan gång. Jag har ett sportintresse att bejaka och klipp och intervjuer att kolla på!!!!!





Över och ut

Av Jonna - 15 februari 2014 14:38

 


Den efterföljande beskrivningen säger tillräckligt och mina spontana tankar kring begreppet är så pass osmakliga att jag väljer att utelämna dem helt. Dock känner jag att detta fordrar vidare undersökning!

Av Jonna - 14 februari 2014 23:40

- Genom att utbyta information skaffar vi oss kunskap! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards